30 mai, 2007

Tatuaje, chipsuri si bere


Am vazut ca Ramona a scris despre noua campania care au facut-o (New Media Agency) pentru Chio Chips (Chio Tattoo), si am zis sa imi dau si eu cu parerea.
Conceptul este nou pentru Romania, dar s-a mai facut ceva in genul asta peste hotare (www.tatuagemdaboa.com.br), la bere. Nu-i nimic, merge bine cu chipsuri. Campania de la spanioli este mai reusita, zic eu. La Chio Tattoos as fi facut altfel:
- tatuajele cu puii le-as fi facut mai personalizate, ca arata cam freaky
- exista o discontinuitate intre salonul de tatuaj si cand apare tanti aia hot cu tatuajul
- mesajul in sine...poate niste mesaje legate de chipsuri, in care poti sa iti introduci numele? sau ceva de genul asta. Mie unul mi se pare destul de greu sa trimit un mesaj cuiva cu un pui rotisat.

Lasand criticile in spate, in mare imi place campania, si a fost foarte bine facuta la nivel de creatie.

P.S.: Cami??? Is that you there? :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Papsy, "the medium IS the message" :p