28 ianuarie, 2008

KitKat & CocaCola virals made in France

Tot timpu am privit piata franceza de online si nu numai, mai slab dezvoltata ca surorile sale din Europa (UK, Germania etc), dar se pare ca si brandurile din Franta incep sa isi dea seama ca trebuie sa fie mai inovative pentru a satisface nevoile bazelor de clienti.
Prima pe lista este Coca Cola, care pentru iubitorii de cinema vine cu un mini-site plin de animatii de calitate. Site-ul se numeste Happiness Factory si ajungi fiind re-directionat de pe site-ul coca-cola.fr, unde trebuie sa te uiti la o animatie draguta de 3 minute. Conceptul este bine implementat venind in continuarea reclamei "sete de viata", pacat ca se incarca destul de greu pagina.
KitKat nu se lasa mai prejos si fac un filmulet stil Pixar ce duce sloganul brandului ("Have a break, have a KitKat!") la pasul urmator "What is the ultimate break?" La sfarsitul clipului vizitatorul este invitat pe site-ul KitKat.fr.

Niciun comentariu: