03 martie, 2008

Guerrilla and freaky marketing

Ok...there is no such thing as freaky marketing, at least I don't think so...But stick with me people:
First stop - Mititeii din Tokyo au facut pe ei cand au vazut ultima campanie pentru promovarea filmului The Water Horse: Legend Of the Deep. Oamenii au folosit jeturi de apa si proiectoare holografice pentru a realiza holograma 3D a unui monstru marin de 15 metri situat in Tokyo Bay. Ce vrei mai viral si mai guerrila decat atat?


Second place - Ce urmeaza face parte din categoria "ambient advertisment", iar aceasta campanie a facut valuri in Hong Kong. Pare foarte simplu: in loc de o imagine statica si simpla prezinti un proces schimbator, astfel posterul atrage mai multa atentie. In cazul asta prezinta poluare din orasul chinez. Ideea de a lasa problema pe care vrei sa o accentuezi sa transmita mesajul, face ca acesta sa fie extraordinar de puternic.


Third strike - Tot o campanie ambient de la Japan Airlines. Daca te duci in Londra la un sushi bar, pe banda rulanta vei gasi, pe langa sushi, o mica valiza cu pretul unei calatorii pana in Japonia. Asta in cazul in care vrei sa mananci sushi varianta "tat-al lor"

Pe locul 4 - Cireasa dupa bomboana este opera artistului Henk Hofsra ce a vrut sa aminteasca orasului olandez Drachten, ca o artera principala va fi demolata si in locul ei va fi un canal cu apa. Impact foarte puternic obtinut cu 4000 de litri de vopsea.

Niciun comentariu: